خانه وبلاگ امپر دی سی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



امپر دی سی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

امپر دی سی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع امپر دی سی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات وسایلی که با برق مستقیم کار میکنند-نمایشگر آمپر دی سی-نمایشگر دیجیتال ولتاژ و جریان dc مدل 004-برق dc چند ولت است که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

امپر دی سی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع وسایلی که با برق مستقیم کار میکنند-نمایشگر آمپر دی سی-نمایشگر دیجیتال ولتاژ و جریان dc مدل 004-برق dc چند ولت است  خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع امپر دی سی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
امپر دی سی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع امپر دی سی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وسایلی که با برق مستقیم کار میکنند-نمایشگر آمپر دی سی-نمایشگر دیجیتال ولتاژ و جریان dc مدل 004-برق dc چند ولت است  با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از امپر دی سی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

امپر دی سی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  امپر دی سی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی وسایلی که با برق مستقیم کار میکنند-نمایشگر آمپر دی سی-نمایشگر دیجیتال ولتاژ و جریان dc مدل 004-برق dc چند ولت است توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

 

جریان متناوب (AC) و جریان مستقیم (DC) دو نوعِ متفاوت از عبور جریان الکتریسیته یا شار الکتریکی در مدار هستند. 
در جریان مستقیم، بار الکتریکی در یک جهت عبور می­کند. در جریان متناوب، بار الکتریکی به طور تناوبی جهت عوض می­کند. ولتاژ نیز در مدارهای AC گاهی اوقات برعکس می­شود چونکه جریان، جهت عوض می­کند. بیشتر وسایل الکترونیکی دیجیتال با DC کار می­کنند. با این حال درک برخی از مفاهیم DC آسان است. سیم­ کشی­ های بیشتر خانه­ ها AC است، پس اگر بخواهید ماشین زمان موزیکال خود را به پریز متصل کنید، باید AC را به DC تبدیل کنید. AC  چند خاصیت مفید دیگر نیز دارد، از جمله تغییر سطح ولتاژ توسط تنها یک قطعه مبدل­ گونه (ترانسفورماتور)، چیزی که باعث می­شود ابزار AC اولین انتخاب ما برای انتقال برق به فاصله­ های دور باشد.
جریان متناوب (AC) چیست؟
جریان متناوب به­ معنی شار بار الکتریکی­ ای است که به­ طور تناوبی جهت عوض می­کند. در نتیجه، سطح ولتاژ نیز همراه جریان برعکس می­شود. AC برای تامین برق خانه ها، ساختمان­ها، دفاتر و غیره استفاده می­شود.
در شاخه های مختلف فیزیک و در پدیده های مرتبط با انتقال ، “شار” در تعریفی کلی و خلاصه به معنای جا به جایی یک حجم از کمیتی جابه‌جا شونده مانند آب، شار الکتریکی و یا جریان الکتریکی از یک سطح خاص در واحد زمان است.
تولید جریان AC
AC توسط دستگاهی که متناوب­ ساز نامیده می­شود، قابل تولید است. این دستگاه یک ژنراتور الکتریکی مخصوص است که برای تولید جریان متناوب طراحی شده است.
در این دستگاه یک حلقه سیم درون میدان مغناطیسی چرخانده می­شود، که باعث القای جریان الکتریکی داخل سیم می­شود. انرژی چرخش سیم توسط منابع مختلفی مثل توربین بخار، توربین باد، جریان آب و غیره تامین می­شود. چون سیم گردش می­کند و متناوباً وارد قطبیت­ های مغناطیسی متفاوت می­شود، ولتاژ و جریانِ درون سیم نیز تناوب می­کند.
برای تولید AC در مجموعه­ ای از لوله­ های آب، از ویژگی­های مکانیکی یک پیستون استفاده می­کنیم که آب را داخل لوله عقب و جلو می­برد (جریان “متناوب” فرضی ما).
شکل امواج جریان AC
تا زمانی که جریان و ولتاژ متناوب باشند، AC می­تواند به ­شکل تعدادی موج باشد. اگر یک نوسان­ نما به مدار AC وصل و ولتاژ آن­را رسم کنیم، پس از مدتی طولانی ممکن است شکل­های مختلفی از امواج را ملاحظه کنیم. موج سینوسی متداول­ترین نوع AC است. AC در بیشتر خانه­ ها و دفاتر، ولتاژی نوسان­ کننده دارد که موجی سینوسی تولید می­کند.
توصیف موج سینوسی
اغلب نیاز است که موج AC را به زبان ریاضی توصیف کنیم. برای این مثال، موج سینوسی متداول را استفاده می­کنیم. یک موج سینوسی سه قسمت دارد: فرکانس، دامنه نوسان و فاز.
با نگاه به ولتاژ، می­توانیم معادله­ای ریاضی برای موج سینوسی ارائه کنیم:
V (t) = Vp sin (2πft + Ø )
V(t) ولتاژ ما است به عنوان تابعی از زمان، به این معنی که با تغییر زمان، ولتاژ هم تغییر می­کند.
VP دامنه نوسان است. این کمیت بیشترین ولتاژی را که موج سینوسی ما در هر یک از دو جهت به­ دست می ­آورد، نشان می­دهد؛ به این معنی که ولتاژ می­تواند VP+ ولت و VP- ولت باشد.
تابع ()sin می­گوید که ولتاژ به شکل یک موج سنوسی متناوب خواهد بود، که نوسانی هموار حول 0V دارد.
2π ثابتی است که فرکانس را از دور (هرتز) به فرکانس زاویه­ای (رادیان در ثانیه) تبدیل می­کند.
f فرکانس موج سینوسی است. این کمیت با واحد هرتز یا تعداد در ثانیه، ارائه می­شود.
t متغیر مستقل ماست: زمان (به ثانیه). با تغییر زمان، شکل موج تغییر می­کند.
φ فاز موج سینوسی را توصیف می­کند. فاز معیاری است که نشان می­دهد شکل موج نسبت به زمان چقدر جابه ­جا می­شود. این کمیت اغلب به­ صورت عددی بین 0 و 360 ­درجه داده می­شود. به­ دلیل ماهیت تناوبی موج سینوسی، اگر موج 360 درجه جابه­ جا شود، مجدداً همان موج به­ دست می­ آید، انگار که 0 درجه جابه­­جا شده باشد. برای سادگی، در ادامه این مقاله آموزشی فرض می­کنیم فاز 0 درجه است.
می­توانیم به پریز مورد اعتمادمان به عنوان مثالی خوب برای نشان دادن عملکرد موج AC رجوع کنیم. در ایالات متحده، برق تامین­ شده برای منزل AC با ولتاژ حدکثر 170 (دامنه نوسان) و 60 هرتز (فرکانس) است. با جایگذاری این اعداد در فرمول بالا معادله زیر را بدست می ­آوریم:
V (t) = 170 sin (2π60t )
می­توانیم از یک ماشین ­حساب دم ­دستی برای رسم نمودار این معادله استفاده کنیم. اگر هم ماشین حسابی دم­ دستمان نبود می­توانیم از یک نرم­ افزار رسم رایگان آنلاین مثل Desmos استفاده کنیم.
کاربردهای جریان AC
پریزهای برق تقریباً در تمام خانه ­ها و دفاتر از AC استفاده می­کنند، به این دلیل که تولید و ارسال برق AC به فواصل دور نسبتاً آسان است. در ولتاژهای بالا، مثلاً فراتر از 110kV، انرژی کمتری در انتقال توان الکتریکی هدر می­رود. ولتاژ بالاتر یعنی شدت جریان کمتر، و شدت جریان کمتر یعنی حرات تولیدی کمتر در اثر مقاومت در خط انتقال برق. ولتاژ بالای AC توسط ترانسفورماتورها به آسانی پایین آورده می­شود.
AC همچنین قادر به تامین برق موتورهای الکتریکی است. موتورها و ژنراتورها دقیقا یک دستگاه هستند، اما موتورها انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می­کنند. این کار برای بسیاری از وسیله ­ها مثل یخچال، ماشین ظرف­شویی و غیره، که با AC کار می­کنند، مفید است.
جریان مستقیم (DC) چیست؟
جریان مستقیم یعنی شار یا عبور یک طرفه بار الکتریکی. این جریان از منابعی مثل باتری، منابع تغذیه، سلول­های خورشیدی، ترموکوپل یا دینام تولید می­شود. جریان مستقیم  می­تواند در رساناها، مثل سیم، شار کند، اما می­تواند در عایق­ها، نیمه ­رساناها یا خلا نیز به­ شکل اشعه یونی یا الکترونی، شار کند.
تولید جریان DC
جریان مستقیم (DC) را می­توان به چند طریق تولید کرد:
یک ژنراتور AC مجهز به دستگاهی به نام “برگردان” می­تواند جریان مستقیم تولید کند
تبدیل AC به DC در دستگاهی به نام “یک­سوساز”
باتری­ها توسط واکنشی شیمیایی داخل خود باتری، DC تولید می­کنند
مجدداً در تشبیه آب، DC شبیه مخزن آبی است که لوله­ ای در انتها دارد.
کاربردهای جریان DC
همه پروژه­ های الکتریکی با DC کار می­کنند. هرچیزی که با باتری کار کند، یا توسط آداپتو DC به دیوار وصل شود، یا از کابل USB استفاده کند، بر DC مبتنی است. مثال­هایی از وسایل الکتریکی DC عبارتند از:
تلفن­های همراه
چراغ ­قوه­ ها
تاس دستکشی لیلی­پد D&D
تلویزیون­ های صفحه تخت
وسایل نقلیه الکتریکی و هیبریدی
کل داستان جریان متناوب، جریان مستقیم و کاربردهای آن­ها همین بود. امیدواریم با این مطلب مدیاسافت درک بهتری از این مفاهیم بدست آورده باشید. با این­ حال اگر سوالی درباره این مفاهیم یا هر پروژه الکتریکی و الکترونیکی دارید، لطفا نظرات  ارزشمند خود را در قسمت کامنت­های پایین قرار دهید.
امپر دی سی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات وسایلی که با برق مستقیم کار میکنند-نمایشگر آمپر دی سی-نمایشگر دیجیتال ولتاژ و جریان dc مدل 004-برق dc چند ولت است  پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله امپر دی سی را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از امپر دی سی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 2177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




محصولات مرتبط


مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟